Betaling en verzending
U kunt kiezen voor 3 mogelijkheden om te betalen: Ideal (online betalen via uw eigen bank), Overschrijving per bank, of contant betalen bij afhalen. Zodra uw betaling bij ons binnen is, wordt uw bestelling binnen 48 uur verzonden. Wij verzenden op maandag, woensdag en vrijdag.

Indien u kiest voor vooraf overmaken dan kunt u het geld overmaken naar 1368.45.827 
tnv. Roze-Marijn.nl te Alblasserdam onder vermelding van het ordernummer.

Indien u 1 artikel besteld wordt uw bestelling verpakt in een brievenbusdoosje. Indien u meerdere artikelen besteld, wordt het als pakket verzonden (basis tarief TNT 6,95). Indien u het pakketje verzekerd wilt laten verzenden is dat mogelijk tegen meerprijs. Dat kunt u invullen onder het kopje `Opmerkingen` bij uw bestelling. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het eventueel zoekraken van de postpakketjes. Het standaard tarief wat wij rekenen om uw artikelen te verzenden is 4,25Vanaf 100 euro verzenden wij gratis!

Als u alléén (een) accessoire(s) besteld, of alléén (een) buikband(en), dan betaalt u voor de verzendkosten geen 4,25maar slechts 2,75! Kies bij betaalwijze dan voor `vooraf overmaken` en u mag zelf 1,50 van het totaalbedrag aftrekken!

Is het veilig en makkelijk om via Ideal te betalen?
Jazeker! U zet namelijk op deze manier een elektronische handtekening, vervolgens ziet u meteen een afschrijving staan bij telebankieren. Steeds meer webshops en banken bieden deze methode aan! Alles wijst zich vanzelf. U doorloopt de stappen als u bij stap 1 van de winkelwagen kiest voor de betaalmethode `Ideal`. U wordt via Mollie regelrecht doorgestuurd naar uw eigen bank waar u de betaling kunt doen. Het geld wordt dan bijgeschreven bij Mollie en daarna naar ons overgemaakt. Uw bestelling gaat dan zo snel mogelijk op de post! Wij verzenden van maandag tot en met donderdag.

Welke maat moet ik nemen?   
U kunt in principe de maat hanteren die u normaal ook draagt. Op alle positierokken zit een band van boordstof of tricotstof. En de rokken van tricot zijn wijder bovenaan. Het is natuurlijk wel verschillend bij de één of de ander. De één komt heel veel aan en wordt wat breder, de ander heeft alleen een buik van voren. In het eerste geval kunt u dan misschien beter een maat groter nemen.

Hierbij een lijstje van de heupomvang in cm (onder de band gemeten) die wij aanhouden, het verschilt soms ook per stof, de ene stof is wat soepeler als de andere stof.:

Maat S (36) : 98/99 cm
Maat M (38) : 102 cm
Maat L (40) :  106 cm
Maat XL (42) : 110 cm
Maat XXL (44): 114 cm

Waarom zijn de prijzen verschillend?
Het ligt er steeds aan voor hoeveel geld wij de stof kunnen inkopen. Als wij mooie stof kunnen krijgen voor een lage prijs, dan is die kleding uiteraard goedkoper. Moeten wij meer betalen voor de stof, dan wordt de kleding duurder. We doen ons best om kwalitatief goede en mooie stof in te kopen voor een leuke prijs zodat wij prachtige kleding kunnen leveren voor een betaalbare prijs!

Kan ik wat retour sturen?
Ondanks dat wij proberen om u van zo veel mogelijk informatie te voorzien, kan het gebeuren dat u een artikel niet past of dat het u tegenvalt. Wat u moet doen is het volgende: Uw retour altijd binnen 5 dagen aanmelden via info@roze-marijn.nl. Daarop krijgt u een retourformulier per mail. Deze dient ingevuld te worden en uw retour(en) kunt u binnen 7 dagen na ontvangst teruggestuurd te zijn in het brievenbusdoosje of als het meerdere artikelen zijn in een grotere doos mét het retourformulier! Binnen 5 werkdagen krijgt u uw geld teruggestort op uw bankrekening. De artikelen die retour komen dienen uiteraard ongedragen en ongewassen te zijn en voorzien van aangehechte kaartjes. Artikelen die speciaal voor u vanuit het buitenland besteld worden kunnen ook niet retour! Evenals artikelen die NIET uit onze standaard collectie komen en die speciaal voor u op maat en naar wens gemaakt worden! Artikelen die niet op deze manier geretourneerd worden, kunnen wij dan ook NIET terugnemen!
Aankopen met kortingen van 30% tot 50% mogen niet meer geretourneerd worden, na overleg wél geruild voor iets anders. Aankopen met kortingen van meer dan 50% mogen ook niet meer geruild worden. Artikelen van de OUTLET met meer dan 50% korting mogen dus wél geruild worden, maar NIET retour gestuurd worden! Artikelen onder de 15 euro mogen ook NIET retour!

Waarom moet ik portokosten betalen voor artikelen die ik wil retourneren alsook voor mijn nieuwe bestelling? Dus óók voor uw nieuwe bestelling vanaf 100 euro!!
De verzendkosten van het retourneren én van een eventuele nieuwe bestelling zijn inderdaad voor rekening van de klant. De werkelijke verzend- en verpakkingskosten zijn namelijk altijd een stuk hoger dan de bijdrage van 3,95 die u moet betalen. De meerdere kosten worden betaald door Roze-Marijn.
Als u een (deel) retourneert en het was gratis verzonden, dan wordt het bedrag - de bezorgkosten aan u geretourneerd.

Wij begrijpen dat deze portokosten vervelend zijn. Zakelijk gezien kunnen wij deze kosten niet voor onze rekening nemen. Dit zou er ongetwijfeld toe leiden dat er veel meer kleding besteld wordt met het doel om ook weer een groot deel terug te sturen. Wij zouden dan genoodzaakt zijn om onze prijzen te verhogen, en dat is juist niet onze bedoeling!

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?
Neemt u alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met Roze-Marijn! Wij proberen dan samen naar een oplossing te zoeken. De portokosten voor het te retourneren artikel komen in eerste instantie voor de rekening van de klant. Indien de klacht gegrond verklaard wordt, zullen de kosten gecrediteerd worden.

De kleding dient te worden gewassen volgens de wasvoorschriften die op de site bij het artikel vermeld staan. Ook staat er een wasvoorschrift op het label wat aan de kleding hangt. Indien je kiest of hebt gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal je klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.